Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy a

Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadása

2024. március 28. napján (csütörtök) szünetel.

 

Kérjük szíves megértésüket!



Óvodai beiratkozás 2024-2025

Értesítem a Tisztelt Szülőket, hogy a 2024-2025. nevelési évre az óvodás korú gyermekek beíratásának időpontja:

2024.04.23.-04.26.

8 órától- 16 óráig

Beiratkozás helye: Császártöltési Német Nemzetiségi Óvoda, Keceli utca 9.

Ezeken a napokon kell beíratni azokat a gyermekeket, akik 2024. augusztus 31. napjáig betöltik be a 3. életévüket, és óvodai jogviszonnyal még nem rendelkeznek.

Az óvodai beiratkozáskor be kell mutatni:

  • a gyermek nevére kiállított személyi azonosítót és lakcímet igazoló hatósági igazolványt (lakcím kártya),
  • a szülő személyi azonosító és lakcímet igazoló hatósági igazolványát (lakcím kártya),
  • a gyermek TAJ kártyáját,
  • a gyermek születési anyakönyvi kivonatát,
  • a gyermek esetleges betegségeit igazoló dokumentumokat (tartós betegség, allergia)
  • a gyermek fejlődésével kapcsolatban keletkezett dokumentumokat, szakértői véleményeket                                                     

Ha bármilyen kérdésük merül fel a beiratkozással kapcsolatban, kérem a

06/30-647-7546-os telefonszámon érdeklődjenek!

Vikker Viktória


 
 
 

 
 

1/2023. (X.30.) HVI határozat a megválasztható önkormányzati képviselők megállapításáról

 




 

 

 



 
 
 

 


Tájékoztató a hulladékudvarok

 nyitva tartásáról

Az FBH-NP Nonprofit Kft. szolgáltatási területéhez tartozó települések lakosai számára 2020. július 08. napjától a hulladékudvarok az alábbi nyitva tartással üzemelnek:

Hulladékudvar

Nyitva-tartás

 

Kecel

kedd: 14:00 – 17:30

 szerda: 8:30 – 12:00

6237 Kecel, 0446/7. hrsz.

A hulladékudvarokban a háztartásokban keletkező szelektíven gyűjtött hulladékok átvételét, munkatársaink abban az esetben tudják teljesíteni, amennyiben a behozni kívánt hulladék megfelelően szétválogatásra került.

FONTOS! A hulladékudvar igénybevétele minden olyan lakos számára térítésmentes, aki felmutatja az FBH-NP Nonprofit Kft. szolgáltatási területéhez tartozó településre vonatkozó lakcímkártyáját, a hulladékszállítási számláját (vevőazonosító igazolására) és a befizetést igazoló bizonylatot (csekk, átutalási megbízás).

Fenti dokumentumok bemutatása a hulladék elhelyezésének kötelező adminisztrációjához szükséges, annak hiányában a hulladékot nem áll módunkban átvenni!

A hulladékudvarokba az alábbi táblázat alapján kerülnek átvételre a hulladéktípusok, melyek betartását kiemelten kérjük.

 

 

megnevezés

megjegyzés

mennyiségi korlát

nem veszélyes hulladékok

kis és nagy elektronikai hulladék

ép, összeszerelt  (pl.:híradástechnikai berendezések, háztartási kisgépek, számítógépek, mobiltelefonok, televíziók, hűtő, mosó- mosogató- szárítógép)

max 200 kg

/év/ingatlan

lomhulladék

háztartásokból származó veszélyes hulladékot nem tartalmazó hulladékká váló háztartási eszközök, berendezések, tárgyak (pl.: bútorfélék, textilruhafélék)

max 1 m3

/év/ingatlan

személyautó gumiabroncs

 -

max 4 db

/év/ingatlan

üveg csomagolási hulladék

kizárólag öblös üveg, csomagolási hulladék (pl.: italos üveg, befőttes üveg )

nincs mennyiségi korlát

egyéb csomagolási hulladék  (műanyag, papír, fém, tetra-pak, karton)

szennyeződés mentes papír csomagolási hulladék, háztartási felhasználásból keletkező szennyeződés mentes újságpapír, papírhulladék, kartondoboz, szennyeződés mentes műanyag csomagolási hulladék (pl.: műanyag fólia, PET palack), szennyeződés mentes italos karton doboz (pl.: tejes doboz, gyümölcsleves doboz) szennyeződés mentes csomagolási fém hulladék (pl.: sörös doboz, konzerves dobozok)

nincs mennyiségi korlát

síküveg

lakóépület nyílászárójából származó síküveg, amely mentes a nyílászáró keretétől és tokjától

100kg/év

/ingatlan

zöld hulladék

lakossági ingatlanokon keletkező kötözőanyagtól, műanyagzsáktól mentes növényhulladék

1m3/év/ingatlan

lakossági építési törmelék

lakóépület karbantartásából származó szennyeződés mentes beton, égetett agyag tégla, cserép, kerámia hulladék és ezek keveréke, mely egyéb hulladékkal nem szennyezett

max 1m3

/év/ingatlan

veszélyes hulladékok

használt sütő zsiradék, használt étolaj

háztartási felhasználásból származó

max 100 kg

/év/ingatlan

fénycső, izzó

ép állapotú

max 100 kg

/év/ingatlan

festékek csomagolásai

veszélyes hulladéknak minősülő üres csomagolóanyag hulladék (pl.: kiürült motorolaj flakon, kiürült festékes göngyöleg stb.)

max 100 kg

/év/ingatlan

maradék festék

háztartási felhasználásból visszamaradó szerves illékony oldószert nem tartalmazó festékmaradék (pl.: diszperziós festék maradék)

max 100 kg

/év/ingatlan

növényvédő szerek csomagolásai

növényvédő szer nem vehető át, csak növényvédő szer csomagolási hulladék (üres növényvédő szeres doboz)

max 100 kg

/év/ingatlan

maradék növényvédőszer

kizárólag háztartási felhasználásból származó növényvédőszer maradék

max 100 kg

/év/ingatlan

szárazelem

 -

max 100 kg

/év/ingatlan

akkumulátor

ép, összeszerelt

max 100 kg

/év/ingatlan

veszélyesnek minősülő elektronika

Tv, bontatlan hűtőszekrény, monitor, számítógép

max 100 kg

/év/ingatlan

fáradt olaj, szintetikus motor-, hajtómű- és kenőolaj

kerti kisgépek, magán használatú gépkocsik hulladékká váló motorolaj hulladéka

max 100 kg

/év/ingatlan

 

FBH-NP Nonprofit Kft.

 


 

Biztonságos online ügyintézés a helyi önkormányzatoknál

 

Az E-önkormányzat portál (Portál) az ASP rendszert igénybe vevő települések ügyfelei számára biztosít elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat.

Személyes megjelenés, postai sorban állás nélkül küldhetik be kérelmeiket, bevallásaikat, ellenőrizhetik adószámla kivonatukat, feldolgozott bevallásaikat megtekinthetik és ingyenesen fizethetnek bankkártyával adót, díjat, illetékeket a kiválasztott önkormányzatnál.

A Portál használata külön regisztrációt nem igényel. Első bejelentkezéskor a KAÜ-azonosítás (ügyfélkapus regisztráció, e-személyi igazolvány, telefonos azonosítás) és az Általános Szolgáltatási Feltételek (ÁSZF) elfogadása után használható.

Az egyes funkciók használatáról a Tájékoztató a portálról menüben részletes leírás olvasható.

 


 

Császártöltés Község Önkormányzata Képviselő-testületének 4/2020. (II.16.) önkormányzati rendelete a közösségi együttélés alapvető szabályairól, valamint ezek elmulasztásának jogkövetkezményeiről.


 KÖZVILÁGÍTÁS HIBABEJELENTÉS

 

A közvilágítással kapcsolatos hibabejelentésüket megtehetik az alábbi linken is közvetlenül az NKM Energia Zrt. felé:

https://www.nkmenergia.hu/aram/kozvilagitasi_hibabejelentes/

 


INTÉZZE HIVATALOS ÜGYEIT ELEKTRONIKUSAN!

 

Egy vállalkozás üzemeltetése sosem egyszerű feladat, de a helyi iparűzési adó bevallás már nem jelent gondot.

 

Egy új iroda berendezése sosem egyszerű feladat, de az adóegyenleg lekérdezése már nem jelent gondot.

 

Az új szokások kialakítása sosem egyszerű feladat, de a gépjárműadó mentesség bejelentése már nem jelent gondot.

 

Egy szálláshely beindítása sosem egyszerű feladat, de annak nyilvántartásba vétele már nem jelent gondot.

 

Egy esküvő megszervezése sosem egyszerű feladat, de a születési anyakönyvi kivonat kiállítása már nem jelent gondot.

 

Egy vállalkozás bővítése sosem egyszerű feladat, de a behajtási engedélyek kérése már nem jelent gondot.

 

A továbbtanulás finanszírozása sosem egyszerű feladat, de a szociális támogatási kérelem benyújtása nem jelent gondot.




Emeletes ház felújtása

 

Császártöltés jellegzetes épülete, a közel 100 éves emeletes ház nagyon rossz állapotban várta a felújítást.

A tervezés, engedélyek és közbeszerzés után 2019. június 11-én megkezdődött ennek a régi, patinás épületnek a felújítása.

Az épület három lakását a Magyar Állam a rendszerváltáskor adta Császártöltés Község Önkormányzatának.

A negyedik lakást 2015-ben a jelenlegi vezetés vásárolta meg. Így az épület teljesen önkormányzati tulajdon lett.

 


Belterületi kerékpárút építése

 

2014 novemberében kezdődött az előkészítés. A nyertes pályázat 2016. tavaszán került aláírásra.

A tervezés, engedélyek, közbeszerzési eljárás, majd szerződéskötés után 2019. június 11-én megkezdődött a kerékpárút kiépítése.

Az esetleges kellemetlenségekért kérjük a lakosság türelmét az építkezés során.

 


Császártöltési Piactér

 

2019. június 14-én megkezdődött a Piactér építése.

Nagy hiányt pótolunk, hiszen egy kulturált közösségi létesítménnyel gazdagodik a falu.


Az uszoda felújítása

 

Lelkes Töltésiek építették, boldog gyermekek használták, akik közül sokan itt tanultak meg úszni.

Császártöltés büszkesége volt az uszoda, amely évtized óta bezárva várja sorsa jobbra fordulását.

Most a TOP pályázatból, nemzetiségi pályázatból, önerőből fel tudjuk újítani a gyermekek és a falu örömére, büszkeségére.


 

 KÖNYVTÁR NYITVA TARTÁS

 

Hétfő: 8.00-12.00 és 13.00-17.00 óráig

Kedd: 8.00-12.00 és 13.00-17.00 óráig

Szerda: 8.00-12.00 és 13.00-17.00 óráig

Csütörtök: 8.00-12.00 és 13.00-17.00 óráig

Péntek: 8.00- 13.00 óráig

 


Önkormányzati ügyek. Mindenkinek. Bárhonnan.

A sorban állás a múlté, intézze ügyeit mostantól online!

Az online elérhető Önkormányzati Hivatali Portál nemcsak magánszemélyeknek, hanem a vállalkozásoknak is megkönnyíti a mindennapjait. Az e-ügyintézési felületen keresztül az ország bármelyik pontjáról, gyorsan és kényelmesen intézhetők az önkormányzati ügyek. Az elektronikus ügyintézést választók így nemcsak a sorban állás miatti bosszankodástól kímélik meg magukat, hanem támogatják a papírmentes és környezetkímélő ügyintézést is.

Egy új vállalkozás elindítása, vagy egy meglévő adminisztrációs feladatainak teljesítése mellett nehéz a rohanó hétköznapok során még az önkormányzati hivatalt is útba ejteni. Szerencsére manapság erre már nincs feltétlenül szükség, hiszen van olyan digitális tér, amelyre belépve egyre több helyi hivatali ügy elintézhető. Az Önkormányzati Hivatali Portálon keresztül lakossági, ipari, kereskedelmi, szociális ügyek sora indítható és egyszerűen nyomon követhető.

A portál segítségével a papír alapú, személyes megjelenést igénylő ügyintézés helyett az ország bármely pontjáról, bármikor, kényelmesen, online is intézhetők akár a magán és vállalkozói helyi adóügyek is. Adóigazolás kérhető, túlfizetés esetén átvezetés és visszatérítés kezdeményezhető, gépjármű-, illetve termőföld adó jelenthető be, valamint helyi/önkormányzati adó- és értékbizonyítvány igénylésre is van mód. A helyi iparűzési adó bevallása a portál segítségével szintén könnyűszerrel megoldható, függetlenül attól, hogy általános vagy ideiglenes tevékenységről van szó.

Az elektronikus ügyintézésnek köszönhetően jelentősen megrövidül a helyi adóbevallásra fordított idő. A lakosság mellett a gazdálkodó szervezetek is kényelmesen teljesíthetik helyi adóbevallással kapcsolatos kötelezettségüket, és lekérhetik helyi adóegyenlegüket. Az online rendszerbe való belépést és személyes azonosítást követően ismét időt takarít meg a rendszer a felhasználónak, ugyanis közhiteles nyilvántartásokban meglévő személyes adatok már automatikusan kitöltve jelennek meg az űrlapokon.

Az online ügyintézési felületen közel félszáz különféle ügy indítható, többek között ipari és kereskedelmi, hagyatéki, birtokvédelmi, valamint szociális, sőt az Önkormányzati Hivatali Portálról is közvetlen linken elérhető, az úgynevezett e-Papír szolgáltatás (epapir.gov.hu) segítségével szinte bármilyen egyéb ügy is benyújtható elektronikus úton. A bejelentkezett felhasználók bármikor nyomon követhetik az általuk indított helyi önkormányzati ügyeket, így pár kattintás után megtekinthetik, hol tart az adott ügy, illetve az előzetesen már kitöltött űrlapjaikat is könnyedén elérhetik.

Az Önkormányzati Hivatali Portál az https://e-onkormanyzat.gov.hu weboldalon és településünk weboldalán is elérhető.


 

 

Intézze önkormányzati ügyeit elektronikusan!

Kényelmes és gyors megoldás nyújt a bárhonnan elérhető Önkormányzati Hivatali Portál

 

Házasságkötés, gyermekszületés, építkezés, autóvásárlás, vállalkozásindítás, mind-mind fontos és örömteli, ugyanakkor kétségtelenül hivatalos ügyintézéssel is járó események. Januártól már minden magyarországi településen, így nálunk is elérhető az Önkormányzati Hivatali Portál szolgáltatás, amelyen keresztül online, akár a saját nappalinkból is kényelmesen és gyorsan intézhetők az önkormányzati hivatali ügyek a hét minden napján. Így életünk kisebb-nagyobb eseményei és azok adminisztrációs feladatai is sokkal könnyebbé válnak.

Évente számos hivatalos ügyben keressük fel a helyi önkormányzatot, a hivatali látogatások száma pedig tovább nő életünk nagy pillanatainál. Anyakönyvi kivonat kiállítása, gépjármű- és építményadó bejelentés, szociális támogatási kérelem benyújtása, szálláshely nyilvántartásba vétel, iparűzési adó bevallás és még sorolhatnánk azon tevékenységeket, melyek általánosan a személyes ügyintézések közé tartoznak és automatikusan a hosszú sorban állás jut róla eszünkbe. Ez a kép azonban 2019-től teljesen megváltozik, mert az Önkormányzati Hivatali Portálon keresztül már egyre több ügyet elektronikusan is intézhetünk, amikor időnk engedi, akár a vasárnapi ebéd után is.

Az e-ügyintézés országosan egységes ügymenetet biztosít és ahogy a személyes ügyfélfogadásnál megszokhattuk, úgy a digitális térben is végig vezet minket a jól ismert folyamatokon. Első lépésben saját magunk beazonosítása történik, majd a lakossági és vállalkozási ügyintézés kiválasztása, ezt követően pedig a szükséges adatok megadása. Mindezt a legnagyobb biztonság mellett, gyorsabban, átláthatóbban és papírmentesen, vagyis környezetkímélőbb módon tehetjük, mint korábban.

Az Önkormányzati Hivatali Portálon keresztül bejelentkezett felhasználók számos helyi lakossági, ipari, kereskedelmi, szociális vagy adóügyet indíthatnak, az online űrlappal nem rendelkező ügyek esetén pedig az e-Papír szolgáltatást lehet igénybe venni.

Az e-ügyintézést választókat a belépést követően azonosítja a rendszer és az űrlapok általános adatai automatikusan kitöltésre kerülnek, rövidítve így a ráfordított időt. A felhasználók bármikor nyomon követhetik az általuk elektronikusan indított helyi önkormányzati ügyeket, így pár kattintás után megismerhetik a folyamatok aktuális állapotát és megnyithatják a lementett űrlapokat.

A gyorsabb ügyintézést támogatja, hogy a lakosság mellett a vállalkozások is kényelmesen teljesíthetik adóbevallással kapcsolatos ügyeiket és távolról is lekérhetik helyi adóegyenlegüket és aktuális folyamataik státuszát.

Az Önkormányzati Hivatali Portál a https://e-onkormanyzat.gov.hu weboldalon érhető el, melyet településünk weboldalán is megtalálnak.


 CSÁSZÁRTÖLTÉS KÖZSÉG ÖNKORMÁNYZATÁNAK FELHÍVÁSA!

 

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy Császártöltés Község Önkormányzatának Képviselő-testülete a 15/2019. (II.13.) határozatában döntött Császártöltés Község Önkormányzata számlavezető pénzintézetének váltásáról. A Képviselő-testületi határozat értelmében 2019. március 1. napjától az önkormányzat számlavezető pénzintézete az OTP Bank Nyrt. Hajósi Fiókja.

Kérjük, amennyiben 2019. március 1. napját követően átutalást kezdeményeznek önkormányzatunk felé, azt az alábbiakban részletezett bankszámlaszámok javára tegyék meg:

 

Számla megnevezése

Számlaszám

Magánszemélyek kommunális adója

11732095-15338703-02820000

Közig.hat.elj.illetékbeszedési szla

11732095-15338703-03470000

Iparűzési adó számla

11732095-15338703-03540000

Bírság számla

11732095-15338703-03610000

Késedelmi pótlék számla

11732095-15338703-03780000

Talajterhelési díj beszedési szla

11732095-15338703-03920000

Egyéb bevételek beszedési számla

11732095-15338703-08800000

Gépjárműadó beszedési számla

11732095-15338703-08970000

 

Amennyiben készpénzben szeretnék befizetésüket teljesíteni, kérjük a levélben küldött postai csekkeket használják.


A Gasztroangyal Császártöltésről szóló adása

2018. március 24-én, szombaton 17.00 órakor volt a Duna tv műsorán.

A TELJES MŰSOR A LINKRE KATTINTVA ELÉRHETŐ


 

 

 


 

Engedély kérelem minta a szövegre kattintva letölthető!

 


 

TELEPÜLÉSI ÜGYSEGÉDI SZOLGÁLAT KÖZLEMÉNYE

 


 

Császártöltés hiteles története


Wicker Erika, Knipl István, Bárth János, Bolvári Csaba, Bánáti István munkája


A Polgármesteri Hivatalban és a Teleházban lehetőség van a könyvek megvásárlására.

 


 

HÁZI SEGÍTSÉGNYÚJTÁS

 

Tájékoztatjuk a község lakosságát, hogy 2015. szeptember 1. napjától településünkön újra működik a házi segítségnyújtás, mint szociális alapszolgáltatás. A szolgáltatás keretében az önkormányzat házi gondozó foglalkoztatásával a lakásukon, lakókörnyezetünkben nyújt szükség szerint segítséget a rászorulóknak.

A házi segítségnyújtás igénybevétele esetén az ellátottak segítséget kaphatnak:

-    a személyi higiénia fenntartásához,

-    élelemhez jutásához,

-    a gyógyszerek beszerzéséhez,

-    hivatalos ügyek intézéséhez,

-    a napi életviteli tennivalók ellátásához,

-    a környezetükkel való kapcsolattartáshoz,

-    a szabadidős, rehabilitációs, foglalkoztató programokon való részvételhez,

-    a szükségleteinek megfelelő szociális illetve egészségügyi ellátáshoz való hozzájutáshoz.

 

A házi segítségnyújtás térítésköteles szolgáltatás melynek térítési díja a hatályos önkormányzati rendelet alapján 460,- Ft/óra.

A szolgáltatás igénybevétele önkéntes, az ellátás az igénylő vagy képviselője kérelmére történik. A szolgáltatással kapcsolatosan bővebb információ, valamint a kérelem nyomtatvány a Polgármesteri Hivatalban Óvári Zoltánné igazgatási ügyintézőtől kérhető személyesen illetve telefonon a 78/443-320/21-es telefonszámon.

A HÁZI SEGÍTSÉGNYÚJTÁS KÉRELEM NYOMTATVÁNY INNEN LETÖLTHETŐ!

 

Video kategóriák:
Császártöltés °C
Budapest °C
  2024/03/28 Ferienhaus Ostsee
info :
Published menu link to the component iCagenda not found!

Eseménynaptár

January 2019
H K Sze Cs P Szo V
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Az oldalt látogatták 2015.08.06. óta:
18978312
Today
Yesterday
This Week
Last Week
This Month
Last Month
All days
2570
3302
12930
22148
105477
128767
18978312

Forecast Today
3384

0.42%
2.20%
96.68%
0.30%
0.38%
0.02%
Online (15 minutes ago):33
33 guests
no members

Your IP:3.235.75.229